BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 24, 2012

BERSUKA RIA DI OLE-OLE..

SEDEHHH..pehal lak sedeh ni,bukan tajuknye bersuke ria ke?
ermm..memg r bersuke ria..tapi asas kenape g bersuke ria 2 adalah sebab ngah sedeh...
sedeh ngan personal problem yng membawa kepada stress..


ok habis cter sedeh,jom kita bace citer sal bersuke ria 2 plak..


semalam,23 mac,ari jumaat..
aku ngan ummu plan nak g ole2 ni sebab nak g maybank nak bayar duit utk kursus bakery..
da alang2 2,ajak r misya,farah ngan pika join skali sebab dorg pown xde kelas ari2..
aku ngan ummu rehat kol 1230 tapi dorg cam lambt ckit sampai..so memg men tergese2 r..
tapi yang paling peliknye,semua org punye perormance bapak r gler TEROK..especially aku r..haha..tapi aku ade alasan tersendiri yng munasabah...alasannye sebab aku da nak dekat setahun x maen bowling 2 so memg terkial2 r..(macam r sebelom setahun 2 hebat sangat main..hehe)


yeah 2 dia pemain handalan malaya..
dari kiri : farah, ummu, pika n misy

sempat aje nak berposing..
gler hebat aksi aku,mencuri tumpuan semua orang termasok r orng kat sebelah...huu

da maen2,makan r plak..sambil makan pikir alasan ape nak bagi sebab masok office lambat....

so lepas makan 2,kiteorang pon balik r semula ke office dengan rase cuaknye sebab terlambat lebih 1/2 jam..


opppsssss!!!! cter x abeh agy...

petang 2 mase tunggu bas cam biasa kiteorg(aku ngan ummu) dengar2 lagu kat bus stop 2..tetibe rase sdeh sangat bile terkenang something (termenangis kat c2 gak)..rase cam stress palk..so aku pown ape agy,ajak r c ummu ni g karok plak..kat ole2 2 agy r sebab dekat...

kiteorng nyanyi 10 lagu..memeg melalak lepas geram tension habis2san r..habis je karok,ummu ajak maen bowling skali agy sebab die x puas men tghri tadi..(almaklum,orng hebat)..2 game kitorg bantai..memg puas r..performance da semakin bagus r..tapi ummu je r..hehe


nyanyi sampai nak telan mic 2..huu
ni r tempat karok 2
2nd time bowling

ni 1st game yang 2nd time punye..memg banyak kemajuan aku 2..hehe
( A = linda, B=ummu)
sebenarnye tak maen pon..bergambar je
duit da abeh,kene r topup semula

b4 balik isi perot dulu..
dalam kol 10pm kiteorg pown tersedar diri lalu mengundur r tok balik an..

perghh memg penat gler tapi sangt2 seronok..duit pown habis melayang..huhu..tapi sekali sekale je..balik pas mandi sembayang sume,teros terlentang atas katil..xlarat da..seb baek sok cuti..yeahh

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...