BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, March 29, 2012

AKU NAK KAWEN....


AKU NAK KAWEN!!!!
hatiku meronta2 ingin berkahwin...
nak2 lepas da dilamar kan..
nak2 cadangan 2 datg dari keluarga sebelah die kan..

huhhh...(mengeluh sederhana keras)
tapi x mungkin sume 2 akan terjadi dalam mase terdekat ni...
memg r die da ade duit,tapi aku???
seseng xdok...
camne nak kawen..
hasil survey yang aku wat,paling2 busuk r kene ade 20k nak kawen..

even nak kawen khitbah (sape yg xtau,khitbah 2 gantung,sedap ckit gune kan?) pun kene ade duit gak..
bak kate PN HALIJAH yakni OMAK den,org tunang pown nak kene wat kenduri,ni nak kawen..awok 2 pompuan...

abah pown xkasi gak..katenye abeh r blajar dulu (mase 2 mgkin abah x perasan kowt yg aku ni sebenarnye da nak abeh da pown)..keje dulu setahun ke...baru r kawen..

adik aku pown menentang keras..ni tadi makcik aku mengamok kat FB..padahal nak memain je ngan fizah (adik aku)..3 kali die ulang ayat "keje dulu,tolong mak abah dulu"..2 makcik yg sporting sebelah mak aku,klu makcik2 aku yg sebelah bapak aku 2 tau,mesti agy terok jdinye...haishh(sekali agy mengeluh)

aku pown da pikir elok2 sebenarnye..memg r rase xcited sangt2 nak kawen,tapi bile pikir balik,macam awal agy r sume ni...memg r nak nikah khitbah 2 baek sebab dapat elak dosa bercouple,tapi banyak agy bende lain nak kene pikir...ye,aku ingat agy janji aku kat diri sendiri nak balas jasa mak ngan abah selama ni..aku kene tolong mereka dulu..aku kene bahagiakan mereka dulu..adik2 pown ramai agy nak kene tolong...sedeh 2 memg sedeh tapi 2 la bnyak hal len agy...aku kene utamakan keluarga aku..esok2 pape blaku,sape yg tau kan?xsempat nak wat kenduri kawen betol2 tetibe bercerai (arghh minx jauh sangat2)..kan ke susah..family gak yag ade mase 2... dari sudut lain plak,rasenye lebih seronok kowt klu bersusah payah kumpul duit nak kawen ni..baru r rase menghargai perkahwinan 2 lebih agy..kan2??hee

sedeh tapi kene redha..sebab 2 yg terbaik..

*rase malu sangat nak balik umah sebab da luahkan niat nak kawen 2 kat parent kan..hehe..bak kate cik "da garik sangat"..hee

sekian entry kali ni...

 PELAMIN ANGANKU




MUSNAH (wat mase ni)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...