BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 30, 2012

AKU IALAH BADANG....

ape plak la kali ni ek?tetibe nak jadi badang ni kan??hehe
semalam aku da jadi badang versi moden punye..
xde makan muntah,makan nasi lauk lemak cili api je..huu

ape cter sebenarnye ni??
camni,semalam,kat office,aku ditugaskan utk stamping sijil tok kursus akan datang ni..
aku pown ok je r,sebab da penah wat b4 ni...
so aku pown wat cam bese r...
sampai ke helaian ke 20 lebih cam 2,tetibe terase cam stam 2 x terkesan sanagt (xtimbul sangat tulisannya)..
so aku pown melebih kan usaha menekan dengan lebih kuat...
sampai helaian ke 35,aku rase cam xcukup agy tenaga yg aku gunakan 2,so aku pown nak wat keje 2 sambil berdiri..
bile da berdiri 2,aku pown nak wat ehabis baik r..
aku pown menekan r menatang 2 sampai tetibe PAPP!! 
terkejut aku sambil sempat melatah...
aku da cuak,bunyi pebende plok 2.adoi..
aku tengok stamping 2,macam ok je,so lege r ckit...
so aku pown amek helaian ke 36,sambung r nak wat..
bile aku tekan 2,aku da mule rase lain,die macam da loose ckit,x seketat n sekeras sebelom ni..
pas2 aku check sijil 2,xde kasan..aku da cuak balik...

Aku cube,cube dan cube lagi..tapi masih xde hasil..
aku pown panggil la c ummu... dalam keadaan risaunye die cer nak tolong..
bile angkat je je bende 2,tetibe bahagian bawahnye da tertenggal...
perghh gler terkejut kami...
memg cuak habis r..

da abes segala usaha,kami pown decide nak gtau kat k.eja n k.ecah..
dorg pown terkejut gler r..
kak ecah gtau,baru tadi bos gtau kat dorg sowh gune leklok bende 2 sebab bende 2 harga die
RM 2000 ++
mak aii,lagi bertambah9 cuak r aku...

aku teruskan usaha membaikinya sebab sijil 2 nak gune ari isnin,tapi xciap2 agy..
tambah plak risau memikir nak kene bayar balik bende 2..
x ke sia2 je..

sedang asyik membaiki,tetibe bos masuk "camne linda,reti guna x?"
aku terkedu gler lalu terus merintih pada bos.."bos...da patah..."
mak aii tekejut gler bos dengar..
tapi seb bek die x mara,malah cube nak tolong membaikinye..
tapi segala usaha beliau turut sia2..

die pown dengan pasrah kate "xpe r,awak cube r lagi,klu x leh gak xpe r,wat yg mane ade je,nanti saye cube wat len"
Ya Allah,sedeh gler aku dengar bos aku cakap cam2..
"bos..saye kene bayar balik ke??"
"erm xpe r"lalu bos pown keluar...
ALHAMDULILLAH.....






ni r rupenye bende nye 2...
ianya diperbuat dri alloy steel bak kate HAFEEZ HOSNI..







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...