BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, November 12, 2010

exam da abeh....

akhirnya setelah sebulan bertukus lumus,berperang,study xhenti2(hiperbola je,huhu) untuk menghadapi final exam,akhirnya ia habis gak...huhu..komen aku secara keseluruhan sal exam aku kali adalah HORRIBLE,TERRIBLE,RUBBISH......
haha...cam sangak melampau je komen aku 2...tapi sies ni r yg aku rase kan....

TAKUT!!!!!
Takut sangat...takut kene repeat....klu aku kene repaet paper sem ni utk sem depan, maksudnya probability untuk aku lebih lama dalam uitm ni pown makin tinggi....sebabnya,untuk 2 sem yang seterusnya ni, jam kredit aku da sampai max,23 jam kredit....so klu kene repeat,maksudnye aku kene drop subjek yg sepatotnyer aku amek next sem.. bile da jadi cam 2,subject yg aku drop ni hanya boleh diganti klu aku tambah 1 sem agy r...unless r klu ade intersesi..baru boleh cover balik...
tapi klu boleh aku xnak r....sape2 pown mesti r xnak kan....warghhh nak nanges....

~~MENYESAL~~
rase nak tergelak plak bile tulis perkataan menyesal ni..huhu...every akhir sem mesti akan kuar ayat ni....tapi naek sem baru,still x sedor2 agy...haish linda,linda......
xde2 kali ni aku akan pastikan aku tol2 da sedar...jangan maen2 agy, focus dalam kelas, jangan mengumpat lecturer....hehe

KEAJAIBAN
Even aku tau aku wat ngan terok exam ari2,tapi aku arap sangat2 result aku x turun gler.....Aku harapkan akan muncul 1 keajaiban dari ALLAH SWT..... semoga ALLAH memberi aku peluang untuk aku betolkan kesilapan aku....
aku harap korang pown doa2kan lah aku yer.....


2 comments:

  1. it's ok my dear...

    DOA + USAHA + TAWAKAL = INSYA-ALLAH~

    yg lain kite serahkan pada-Nya ok.. ;)

    ReplyDelete
  2. ye aton...tapi masalahnye usaha aku tu.................

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...