BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 31, 2012

bersuka ria di sunway lagoon~~~~

haii..
nak cter ni..
semalam (30/1/12) aku ngan 2 org member aku, farizatul nadia n aqilah g bersuke ria kat sunway lagoonnn..
SYOK GILERRRR!!!!!!!!!!!!!
sebenarnye bende ni rancang tibe2 je,n tetibe tol2 jadi plak...
dorg ber2 ni sebenarnye kawan aku time sekolah dulu..
tapi mase form 4 dulu,kiteorg sume da bawak haluan masing2 sebab 3 3 da sekolah len..
tapi aku ngan qilah da slalu jumpe sebab kiteorg same2 blajar kt uitm shah alam n dok 1 kolej agy 2...
da banyak kali da b42 ni plan nak jumpe,kuar sesame tapi xpenah jadi..
tapi kali ni memg kiteorg pastikan plan ni jadi sebab fareez akan sambung blajr kat australia 18 feb ni..
so alang2 da nak jumpe 2,bek wat aktiviti yg lagi best n len2 ckit.
so kiteorg plan r nak g sunway lagoon ni...

ok abeh pendahuluan...

kiteorg sampai sane dalam kol 11.30am,teros g beli tiket sebab da terlambat 1/2 jam dari yg dirancangkan...
RM60 sorg..tapi yang 2 untuk 3park je ; water park, amusemen park n wildlife park je..tapi 2 pown da cukup best da..

1st 2 kiteorg men2 dulu..dengan berkaki ayam nye,kiteorg pusing2 sunway lagoon 2 g try men2 game2 kat c2 r..memg abeh r sore aku dok menjerit sakan..takowt gler..yg c fareez da ciap nagis2 da..c aqilah ni plok da pening2 men sampai nak muntah2..haha,macam2 hal...

da puas main kat darat,kiteorg pown turun r ke air...berenang r bagai nak gler,sampai kejut jantung2 ni..huhu
yg paling xtahan 2,bleh plak nak wat gimnastik berirama kat citu..masing2 xputus asa nak wat jugak sampai jadi even da lemas2 da...tapi akhir skali,memg sume pown xjadi sampai ke sudah..haha
1 agy bende yg belaku sepanjang time kiteorg kat sunway ni,kiteorg jadi MODEL..haha lawak gler photographer bangla yg keje c2 2..macam2 pose dorg soh kiteorg wat..kiteorg pown layan je r..

dalam kol 3 cam2 kitorg tukar baju r..b4 2 bergambar2 r dulu...pas da ciap bertukar sume,kiteorg g r pusing2 agy tok amek gambar kenangan....jambatan gantung die memg menakutkan...1st2 xprasan tau yg lantai die boleh nampak bawah,so memg wat bese je r..bile aqilah tegor,perghh giler kecut aku..gayat sewhh...tapi sesi pengambaran tetap diteruskan..huhu

b4 balik,kiteorg g r tempat utk tengok n cuci gambar2 yg bangla2 2 amek..perghhh rm35 sekeping..beli 2 keping da boleh masok semula..huhu..tpi fareez beli gak sekeping sebab die suke gambar 2,gambar dalam air..dalam kol 4 cenggitu kiteorg kuar r dari sunway lagoon 2...dalam kol 6 cam2,lepas selesai segala bende baru r kiteorg gerak balik...

sies memg penat gler..nak berdiri dalam ktm 2 pown da xlarat..aku samapi umah dalam kol 8pm..sies aku penat tapi sangat happy n sangat puas...sanggup x tido sebab nak tunggu fareez upload gambar..huhu..

kat depan pintu masok - dari kiri fareez,aqilah,aku


atas jambatan gantung


 

gambar rm35..huhu


sekian utk kali ini....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...